torsdag den 29. januar 2009

Dobbeltkøb?


For et par uger siden mistede jeg mine handsker i den lokale Fakta.
Væk var de - meget mærkeligt!

Dagen efter var jeg forbi og spørge efter dem. De havde sandelig ikke set nogle handsker og var generelt meget lidt samarbejdsvillige.

Et par dage efter fandt jeg den ene i en rodekasse med udgåede tilbudsvarer, der nu var sat yderligere ned. Den anden kunne jeg ikke finde, men håbede alligevel, tog den ene med hjem og har haft den liggende uden makker.

I aftes var jeg igen forbi og sandelig om ikke min anden handske lå og ventede på mig i endnu en rodekasse. Denne gang, dog iført et prisskilt, der lod forstå at med hjem kunne den komme, mod 10,- Kr!

Den er brugt, bærer præg af det og har aldrig indgået i deres sortiment. Det må have været en temmelig tankeløs medarbejder, der prissatte :)


Nej jeg betalte ikke igen, jeg pillede prisen af og lagde handsken i min taske :)

9 kommentarer:

  1. Sikke noget..men godt du fik begge hansker med hjem igen :-)

    SvarSlet
  2. Det var dagens grinehistorie. Godt at du var snarrådig og fik den med hjem til makkeren. hvem ville købe en enkelt handske? den kunne jo have ligget der i årevis.

    SvarSlet
  3. Ja grine gjorde jeg også :)

    SvarSlet
  4. Hahahaha... hvad fanden gik der lige galt der?
    Det tar' kun 5 minutter, men vi vil gerne ha', at du bliver lidt længere... ja tak!

    Godt du stjal din egen handske, så kan de lære det!

    SvarSlet
  5. Det er da en utrolig historie. Du er ihærdig!

    SvarSlet
  6. Jeg er stadig forundret over, hvordan de forsvandt i første omgang :)

    SvarSlet
  7. Kumbel skriver:
    Den der mister
    begge sine handsker,
    er lykkeligere en den,
    der mister den ene,
    smider den anden væk,
    og finder den første igen!

    SvarSlet
  8. Det var dog utroligt! Gad vide hvad de ellers kan finde på at sælge, som ikke indgår i sortimentet :o)
    Men det var dejligt, at du fik dine handsker igen.

    SvarSlet
  9. Rimkogeren - Ja det ville være trist kun at have den ene :)

    Madame - Udskiftningen i den butik er så stor, at prismærkning egentlig ikke undrer... og så alligevel :)

    SvarSlet