søndag den 22. januar 2023

Masker på en søndag - Uge 3

 

Ugen kort:

  • Vi er sjældent syge i Klubben, og når vi en sjælden gang for alvor oplever mandefald får vi det til at løbe rundt. 
  • Månedens nyhedsbrev er udgivet. Ikke helt så det lever op til mine forventninger, men udgivet.
  • Oscar var syg, så han blev hjemme, og overnattede ikke. 
  • Vi måtte også opgive bålet - det var det med mandefaldet. 
  • Skolebestyrelsen tegner rigtig godt, siden tillægsvalg og nye medlemmer. 
  • Jeg var omkring Herlev og en knogletæthedsmåling. Jeg har ikke fået resultatet endnu, men fordi min mor har knogleskørhed...
  • Vores grønne dame flytter til Bornholm, og vi har udvalgt kandidater til ansættelsessamtaler. 
  • Lørdag bød på personaledag og hjerte-lungeredning. 
  • Ugens vasketøj er rent. 

 








 

Læse: 

Harry og Dumbledore udforsker Voldemorts fortid, og Harry har endelig udført den opgave Dumbledore gav ham. Hagrid har mistet en ven og er utrøstelig, mens Ron og Hermione er klar til eksamenen i spektral transferans. Harry må vente til senere på sommeren, for prøven kræver en syttenårs fødselsdag. 

Og mens Harry er blevet stjerneeleven i eliksirer  og finder glæde i en bog, har han også travlt med at undersøge hvad Draco Malfoy render rundt og laver. Og så tabte Gryffindor  den sidste kamp i Quidditch, måske fordi Ron lå på hospitalet efter en forgiftning eller to. Den ene en kærlighedseliksir, som tydeligvis ikke er til at spøge med. 


Hækle:

Jeg er i gang med det tredje dyr hæklet og sammensat af African flowers. Endnu en flodhest er på vej, til endnu et barn, der ventes først i februar. 

Jeg skal nok nå det, også selvom jeg må erkende at hastigheden og hyggeligheden er noget nedadgående. 

Samtidig er det som om, det bliver mere og mere spændende at arbejde på den, efterhånden som bunken af midterfelterne svinder. 

Jeg satser på den er færdig inden næste søndag.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar