mandag den 9. januar 2023

Make Nine

 

Jeg er ikke tilhænger af at planlægge på forhånd, når det handler om fritid. 

 


 

Alligevel strikkede jeg både tolv gnomer og tolv par strømper i løbet af det sidste år. Det kan godt kaldses planlægning. 

Der var også en gang jeg udfordrede mig selv til at sy en flok kjoler. Det lykkedes ikke. Jeg tror jeg syede to.

Så hvorfor ikke en ny udfordring. Sådan en der involverer fibre, der har ligget på lageret inden året gik i gang. Altså er jeg hoppet på endnu en udfordring. Jeg har bøjet reglerne og føjet både sy og spind til bunken af strik. 

Jeg har ingen planer om at lade smig styre af listen - jeg vil faktisk helst ikke kigge på den igen, før året er gået. Det gør jeg jo nok. 

Det bliver spændende at se resultatet om tolv måneder.

 

 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar