mandag den 9. januar 2023

Masker på en søndag - Uge 1

 

Ugen kort:

  • Ugen startede med ferieåbent, tidlige timer og dermed også tidligt fri. 
  • Vi bagte snobrød over bål, det regnede, heldigvis er der læ under grillhyttens tag.
  • Et par af de store elever synes det var fantastisk at fyre medbragt fyrværkeri af indenfor. 
  • Brandprocedurerne virker stadig helt efter planerne.
  • Oscar og Daniel kom forbi, spiste, hyggede og tog hjem igen. 
  • Fornuftige snakke kan være vigtige. 
  • Bomber kan falde. 
  • Det er blevet tid til ugentlige besøg af børn fra anden klasse.
  • Jeg har klippet to dynebetræk op til to kjoler. 
  • Og startet med at sy dem. 








Læse: 

Harry er tilbage på skolen. Dumbledore vil give ham enetimer, det er han ikke begyndt på endnu. Til gengæld er Schnobbbevom introduceret som eleksirmester. 

Både Ron og Harry har en smule dårlig samvittighed over at droppe Hagrids timer. 

Året er i gang, festmåltidet er forbi og første nat på slottet er lige om hjørnet.

 

Hækle:  

Baby nummer to er en lille dreng, Terminen var i tirsdags, så jeg har lidt travlt. 

Jeg har fikset alle midterfelterne. Af en eller anden grund er det altid dem, der tager længst tid, eller er det der stopper fremgangen. 

Den pink flodhest er i øvrigt færdig. jeg mangler bare at tage billeder. Jeg tænker det sker i morgen, på vej mod arbejde, så den kan afleveres og komme med den stolte morfar hjem. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar