søndag den 8. januar 2023

Familieportræt

 

Da den sidste gnome og jeg var på tur efter billeder, medbragte vi hele familien, og sørgede også for en flok familieportrætter.

 

 

Projektet der varede et helt år, og som ikke kun handlede om at strikke en flok gnomer, men også at bruge noget garn, viste sig at bruge  mere garn, end jeg havde håbet på. 

Faktisk endte jeg med at bruge så meget garn, at jeg kunne have strikket en meget stor sweater i stedet for de tolv små hueklædte væsener. 

 


 

Jeg brugte udelukkende uld, mest af supersofttypen fra flere forskellige steder. Jeg strikkede med dobbelt tråd på en pind tre.

Tolv gnomer betød et totalt garnforbrug på 617 gram. 

Det synes jeg er meget godt gået.







2 kommentarer:

  1. Ejj hvor er de skønne de små gnomer! 🤩

    SvarSlet