mandag den 16. januar 2023

Masker på en søndag - Uge 2

 

Ugen kort:

  • Jeg var en tur omkring lægen med en bunke småting, jeg havde samlet sammen. jeg var usikker på om han overhovedet ville se på alle mine småskavanker, men det ville han gerne. 
  • Man kan åbenbart få bøjler til tånegle...
  • Vi bagte pandekager på bålet. 
  • Jeg har syet to kjoler mere. 
  • Oscar og Daniel var forbi og hyggede tirsdag aften. 
  • Ugen bød på flere møder, der for fleres vedkommende handlede om trivsel. 
  • Vi havde aftenåbent og spillede brætspil, terninger og kort. 
  • Sille var uden barn, havde brug for hjælp til at fikse et skab og vi brugte dagen som vi ofte gjorde for fem år siden. 
  • Vasketøjskurven er næsten tom.

 




 

Læse:

Jeg er halvvejs gennem bogen. Harry ser syner - ifølge alle andre end ham selv. Jeg ved hvad der venter, såh...

Schnobbevom har holdt julefest, juleferien er i gang, Dombledore kommer og går, mens han forsøger at lære Harry alt hvad han ved om den onde selv, inden det er for sent. 

Ron og Hermione er på kant med hinanden, Ron fatter ikke en meter og Harry får kuldegysninger hver gang han er nær Ginny. 

Der er absolut drama på flere planer. 

 

Strikke: 

Selvom jeg har flere projekter i gang for tiden, er jeg temmelig monogam i øjeblikket. Det betyder at trøjen til Emilie er vokset en del siden jeg viste den frem for et par uger siden. 

Jeg har delt til ærmer og krop, og det fine mønster nederst på kroppen er i gang. Det samme er mønstret på ærmerne, der lige nu venter på tid til ærmestrik. 

Trøjen er Afra Sweater og jeg strikker med Drops Sky. 






2 kommentarer: