onsdag den 1. marts 2017

Garn og bogstaver på en onsdag


Onsdag er tid til det ugentlige kig på igangværende lekture og håndarbejde. Det plejer at være strik, i denne uge hækler jeg.

Det er ikke en leg jeg har fundet på, men jeg synes den er sjov, så jeg følger trop og er med.














Hækle:

Ting har det med at komme i stimer. Babyer for eksempel. Både familie, venner og kolleger venter babyer eller har allerede stiftet bekendtskab med familieforøgelsen. De er piger alle sammen og i et svagt øjeblik besluttede jeg at hækle glade flodheste til hele menageriet.

Det er efterhånden længe siden jeg har haft fingrene i de afrikanske blomster. Den midterste dut er det kedeligste i hele processen, så jeg besluttede mig for det kedelige og har hæklet dutter til tre dyr. Jeg skal ende med fire, men den fjerde er jeg ikke helt sikker på farveforløbet af.

Jeg tænker tre er rigeligt til en start.


Læse:

Jeg er nået langt i Arne Dahls Skyggezone. Halvvejs markerede et tydeligt vendepunkt, og pludselig drejede historien i en helt anden retning, hastigheden blev sat markant op, og jeg kan mærke at den bliver sværere og sværere at lægge fra mig.


Se eventuelt her hvad andre læser og bruger garn til her.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar