fredag den 8. februar 2013

Verden er iklædt hvidt her til morgen


Det har sneet i nat. Et fint hvidt drys dækker alting. Jeg synes det er smukt. Jeg kan godt lide sne.


Altanen, februar 2013


Altanen, februar 2013


I aften er der fest i Klubben. Fastelavnsfest. En masse glade unger møder forhåbentligt udklædte op, slår til tønden og får en dejlig aften, sammen med søskende og forældre.

Jeg er blevet i tvivl om jeg skal deltage. Eller om jeg har fri, når klokken slår fire. Jeg ved, hvor jeg kan finde ud af det, og uanset om weekenden starter klokken fire eller langt hen under aften, glæder jeg mig til et par dage uden de store udfordringer.


Altanen, februar 2013


Altanen, februar 2013


Jeg er ikke syg længere, men jeg kan mærke eftervirkningerne. Det er for eksempel længe siden, jeg er faldet i søvn på sofaen en formiddag inden arbejde.

Det var nu rart. Også selvom min sofa ikke er specielt god at ligge på.

Nu er jeg klar til fredag. Måske nogen tør udfordre mig i billard. Jeg er ved at være en haj. Det skal jo holdes ved lige.


Altanen, februar 2013

4 kommentarer:

  1. Tak for at du lod mig finde din spændende blog - her vil jeg følge med, med glæde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, fru Olsen, for de pæne ord. Du er velkommen :)

      Slet
  2. Er spændt på at høre om du skulle deltage. :-) Her sneede det også i nat pg så skal jeg ellers lige love for vi fik en ordentlig snebyge midt på formiddagen.

    Smukke billeder du har fanget der. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Catarina.

      Og jeg kunne tage hjem og holde tidligt weekend. Det havde jeg slet ikke noget imod :)

      Slet