onsdag den 13. februar 2013

Kys og knus


Anders ville komme sent hjem. Jeg lovede at sørge for lidt men godt, når han nåede hjem. Anders sendte ønsker og jeg sørgede for at købe ind.


Kys og knus


Mellem brød, ost, kaffe og fløde stod også kys og knus. Mens Emilie og jeg drønede rundt i centret, blev det pludselig afsindigt morsomt, hvis vi kunne finde alt på listen.

Kys var nemt. Men knus. Hvor finder man lige sådan et?

Efter at have kigget lidt her, lidt der, endte vi i ølafdelingen. Der måtte være noget. Et eller andet.

Løsningen blev en tjekkisk øl - Krusovice. Med en del af bogstaverne streget over og R'et erstattet med et N af en sprittush, var det så tæt jeg kunne komme på et knus.


Anders blev glad for både kys og knus, selvom han nu nok synes de hjemmelavede af slagsen er bedst.

4 kommentarer:

  1. Hi hi, hvor godt at I fandt knuset, eller næsten. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var i hvert fald sjovt, Catarina :)

      Slet
  2. Ellers kunne i jo ha' 'knust' et af kyssene.... Sød ide'

    SvarSlet
    Svar
    1. Kathrine, det havde jeg slet ikke tænkt. Det var ellers en rigtig god ide :)

      Slet