mandag den 31. december 2012

Mens vi venter...


- På maden
- På killingerne
- På nytåret
- På dagen
- På natten...


Folder jeg lige noget papir.

Igen!


Pink papirflet


Jeg havde ellers foldet og flettet de første to ringe. Troede jeg skulle prøve noget nyt.

Nu er det prøvet. Ingen succes. To ringe skilt og flettet igen. Efter metoden der virker. Den metode jeg skal holde mig til.

Det er sjovt at se fletværket vokse.

Vide at det, der lige nu er helt fladt, og godt kunne ligne en bund, om ikke længe er siderne i en lille clutch.

Sådan en med plads til mobiltelefonen, cigaretter, lighter, læbestift og kahytsnøglen til et hundrededages cruise.

6 kommentarer:

  1. Kære Pernille.
    Rigtig godt nytår til dig og dine. Glæder mig til at følge din blog i 2013. Kh Dorthe

    SvarSlet
  2. Det cruise er jeg da med på:-) Fine ting, du fletter.
    Godt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Det gad jeg også godt AC :)

      Godt nytår.

      Slet
  3. Læste lige om dit nyeste hemmelige strikkeprojekt haha. Du er så herlig og jeg kan jo SÅ godt følge din måde at tænke på. Jeg må ind og se hvad du nu har meldt dig til, og så vil jeg ønske dig og familien et godt nytår.

    Mange mange knus og kram fordi du er i mit liv.
    Kh Henriette :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Henriette.
      Nej jeg kan ikke lade være :)

      Godt nytår til dig, vi ses jo heldigvis snart.

      Slet