torsdag den 19. februar 2009

Vampyrkjole

 

vampyrkjole Så er den færdig – Vampyrprinsessekjolen til Emilie. Det har taget tid, men det har vist været det værd.

Anders har stadig gang i tænderne… barnet har bestilt blodige tænder. Hun har også ringet HVER dag, siden hun tog mod farmand og ventetiden inden kostymet dukker op.

Jeg har lovet det er færdig i morgen, så tager jeg til Høje Taastrup og afleverer. Hun har lovet at møde mig på stationen.

Som det sidste har jeg lavet en krone, af den slags, der sidder ned i panden og som et smalt bånd rundt om hovedet. Perler, knapper og tråd af forskellig slags blev fundet frem. Selv et par af perlerne fra min mormors gamle krystalkæde fandt plads på prinsessens pande.

Åh ja … der er også de ørenringe, hun har bedt mig finde frem… og hvad med sko? Det er da halvbesværligt, når det hele skal med hjemmefra og hun ikke selv er her.

Jeg lover billeder af barnet i det hele, når engang hun er hjemme igen.

krone

13 kommentarer:

  1. Fantastisk og ret usædvanligt kostume! Kan lige se den grumme vampyrdronning for m ig!

    SvarSlet
  2. wow hvor bliver hun sej og du er da noget af en tryllekunstner med nål og tråd, Pernille. De bukser til din søn var også rigtig smarte :-)

    SvarSlet
  3. Irene hun bliver ikke til at skyde igennem :)

    Lene, tak skal du have :)

    SvarSlet
  4. Suveræn flot er den!

    SvarSlet
  5. Jeg er ret godt tilfreds Anita :)

    SvarSlet
  6. Sikke en vampyr hun bliver : )

    SvarSlet
  7. Hun bliver den smukkest vampyr i hele landet!

    SvarSlet
  8. Wauuuw hvor er den flot :-)

    SvarSlet
  9. Den er da helt fantastisk - sikke et arbejde, du er fantastisk :-)

    SvarSlet
  10. Sikkert et det heldigvis, at både kjole og overdel vil blive brugt langt ud over fastelavn :)

    SvarSlet
  11. Du er fandeme dygtig til det der.
    Glæder mig til at se billederne med barn ;)

    SvarSlet
  12. Nej, hvor er du bare god! Sikke nogle heldige boern. :)

    SvarSlet
  13. Jeg er squ dygtig Frederikke, det både ved og indrømmer jeg gerne, men det er altid fedt at høre det fra andre :)

    Ja de er heldige Tina. Nogen gange er jeg bange for, jeg har spoleret dem, og de bare tager for givet... :)

    SvarSlet