fredag den 20. februar 2009

Afleveret

 male-tænderI aftes fik Anders lagt sidste hånd på værket og hele udstyret var klar til aflevering.

Netop hjemvendt fra min mission, fik jeg afleveret det hele. Emilie og Lillesøster cyklede ned og mødte mig på Høje Taastrup Station, hvor jeg kom med toget.

Alt blev set igennem, tænder og krone prøvet, det hele blev omgående godkendt, med ordene henvendt til Lillesøster: “Hun er ret god til at sy.. synes du ikke?” Og så kunne det ikke gå hurtigt nok tilbage, for nu skulle det prøves. med-tænder-og-kroneEn SMS er indløbet, med besked om at tøjet passer.

Jeg glæder mig til at se det hele på, og jeg glæder mig over at hendes fantasi og hukommelse kan udtænke kostymer som dette. Det er ikke mange år siden udelukkende prinsesser duede.

Med hukommelse mener jeg, at det ikke er første gang hustanden her er udgået med blodige tænder. Sidste gang var dengang for tre-fire år siden, da Daniel skulle være en farlig Orc, grøn i huden og viltert hår. Det kostyme var sjovt at lave :)

orc

Ingen kommentarer:

Send en kommentar