torsdag den 5. februar 2009

gange, plus og minus


Jeg begyndte at regne mens jeg strikkede den nederste kant. 7 masker x 4 pinde gange....

... 24.752 masker har jeg strikket i mønsterdelen af bulen på min FLS. En total ubrugelig oplysning, der hverken kan det ene eller det andet, hvis ikke jeg også laver en beregning på hvor mange masker jeg strikker i minuttet eller timen eller noget andet, der heller ikke giver mening.

Dog ved jeg, at ærmerne har langt færre masker, så inden længe kan jeg se frem til endnu trøje at varme mig med :)

5 kommentarer:

  1. det kan godt være det ikke giver mening, at lave den slags udregninger...men det er så sjovt alligevel...tænk at jeg har mødt en der gør det samme som mig ...regner det mest mærkelige ud
    :-*)

    SvarSlet
  2. I er da uberegnelige ;-)
    god strikkelyst og håber I er ved at være ovenpå al sygdom :-)

    SvarSlet
  3. Herhjemme regner vi det at være mærkelig for positivt. Når jeg siger det på mit arbejde, ser ungerne undrende på mig... Men der er vist noget om det :)

    Tak Lene, al sygdom er ovre :)

    SvarSlet
  4. Og hvis enden på hver pind bevæger sig 10 cm og ned pr. maske tilbagelægger de tilsammen 990080
    cm eller næsten 10 km!!!! Men det tæller næppe med i det personlige motionsregnskab :-(

    SvarSlet