onsdag den 18. februar 2009

Sorte negle


- Vi skal snart have en ny neglebørste.

Sagde Anders i går.
Efter ved selvsyn at have konstateret, at han nok har ret, mente jeg mig fuldt ud i stand til at finde en ny på vejen hjem.

Vi har et velassorteret center, så sådan en smule neglebørste skulle vel ikke være et problem…..

… Mangler nogen toiletbørster, opvaskebørster, knager, sæbeholdere eller –dispensere eller noget andet der tilnærmelsesvis bruges på et badeværelse, så ved jeg nu hvor det kan findes… men en neglebørste…

Joh… Matas havde en lille fin lyserød en, der knap kunne holdes med tre fingre, men den lod jeg ligge. Det er dog Anders, der er den store bruger af neglebørster i det her hjem, og små lyserøde sager, der knap kan holdes på, vil nok ikke falde i god jord.

Så hellere sorte negle, mens jeg leder videre.

2 kommentarer:

  1. Sæstrene Grene - måske:-)

    SvarSlet
  2. Det var faktisk et rigtig godt bud, Irene. Hvis ikke jeg har fundet en ny inden jeg kommer der forbi næste gang, tror jeg lige jeg skal kigge efter :)

    SvarSlet