søndag den 11. december 2022

De uldne kalendre - Uge to

 

Ugen bød på nye farver i hedelandskabet. Et par dage indeholdt en del orange. 

Det er godt der ender med at være så meget - fem hundrede gram er mere end nok til mere end et projekt. Altså ved jeg allerede nu at jeg nok ender med at sortere det orange fra til et andet projekt. Jeg er ikke så god til orange. 

Det betyder ikke, det ikke kan være godt til andre. Anders for eksempel. Anders kan ret godt lide orange. 

Der er heldigvis også masser af grønt, og nuancer der er fine sammen med grøn. 

Og selvom jeg bedst kan lide at åbne en pakke med farver jeg synes er fine, ville det nok være lidt kedeligt hvis det blev alt for forudseende. 

Jeg er stadig glad for mine daglige uldne gaver. 

 


 

De små rolags er også stadig fantastiske at åbne. Der er en del blå mellem det grønne. Det gør ikke noget. Der er faktisk også dukket noget der  tilnærmelsesvis ligner orange op - men det er så lidt at det ikke gør noget. 

Jeg er stadig spændt på at begynde at arbejde med dem. Selvom jeg også stadig mest har lyst til at ae dem. 

Og siden sidste uge har jeg fundet et lille fad at lægge dem på. Det ser fint ud. 

Måske jeg husker at tage et billede i dagslys og inkorporere i næste uges optælling.   

 



Oven i ulden støder der ind imellem små ekstra gaver til. 

Jeg har fået et par thebreve af den slags jeg ved jeg ikke kan lide, der har også ligget en indpakket småkage, som muligvis smager godt. Jeg har bare ikke rigtig lyst til at prøve. 

Til gengæld skal jeg nok få afsat de fine grønne bolsjer og selv få brugt håndcremen jeg fandt i posen i dag, og blyanten med indgraveret navn på håndfarveren. 

 

 

Hvis ikke den bør være en del af kuglepindesamlingen jeg startede efter min fars død. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar