onsdag den 9. december 2020

Kan man sove en hund ihjel?

 

Det er fem år siden jeg hæklede en hund til Anders

For at være helt ærlig, havde han den ikke længe, for selvom den sover i samme seng som os begge, viste den sig hurtigt at være perfekt at have under armen, når jeg ligger på siden og sover. 

Min arm vel at mærke, og så var der ikke meget Anders' over den.

Somme tider må hunden vige pladsen for Anders, men den sniger sig som regel ind i løbet af natten, for jeg ligger bare så meget bedre med støtte mellem armene. 

 

 

I løbet af det sidste halve år, har jeg lappet på den af et par gange. Ørerne var ved at falde af og der opstod huller rundt om. Men det virker lidt som om, der kommer flere huller, jo mere jeg lapper. 

Den er vasket flere gange i løbet af årene, den er falmet, den ser efterhånden en smule kuldslået ud, men den er stadig fantastisk at sove med. 

Derfor brugte jeg et par aftener i sidste uge og fik sat endnu en håndfuld lapper på udvalgte steder.

 


 

Nu er jeg spændt på hvor længe den holder.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar