søndag den 17. december 2017

sne


Jeg vågnede op til sne i morges. Ikke meget, men nok til glæde og lyst til forevigelse.





Anders havde allerede trampet rundt på altanen, og sporene var lette at se i sneen. Altså kan jeg regne ud at sneen er faldet først på natten, for jeg vågnede, da han engang i nattens løb vågnede og stod op. han lå der igen da jeg vågnede i morges.

Der er ingen tvivl om at de meget tidlige morgener han har efter arbejdsskift, betyder at han også vågner tidligt i weekenderne. Heldigvis er han sådan en, der kan lægge sig igen - og også nyder en time eller to i eget selskab i tidlige morgentimer.





Det passede mig fint, at han sov igen da jeg stod op. Jeg nyder nemlig også timer alene. Specielt om morgenen.

Dagen er i gang, jeg har ingen planer ude, men masser på den hjemlige liste.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar