onsdag den 27. december 2017

Strikkecafe i dejligt selskab


Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst tog til Glostrup en onsdag aften. Men at det er alt for længe siden, er jeg ikke i tvivl om.





For der er så hyggeligt. Også selvom lyset ikke er det bedste, sofaerne af immiteret læder klistrer og betjeningen har meget at lære. Det er lige meget, for selskabet er skønt, snakken går let og der er mange grin sådan en aften.

Det er skønt, og værd at komme tilbage efter.


Og uden at have tjekket efter med kalenderen, er jeg næsten sikker på at jeg har mulighed for at komme, når strikkecafeen slår sig ned i Glostrup om fjorten dage.





2 kommentarer:

  1. Hyggeligt at se dig, desværre fik vi ikke snakket så meget, da der netop var meget mørkt i den ende af bordet, jeg kommer (desværre) ikke i næste uge .....jeg skal på Skals ! , spørg lige om jeg glæder mig ? YES
    Ses forhåbentligt snart igen
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan kan det gå Helle. Men det var dejligt at se dig, og jeg håber du får en fantastisk tur til Skals :)

      Slet