lørdag den 17. januar 2015

På en solskinsdag


Lørdag, solskin og Emilie er hjemme. Vi har samlet sammen og turen gik mod centret hvor vi har været i samtlige fornuftige butikker – i forhold til skiundertøj, og en hel del flere. Om en uge tager husholdningsskolen på skiferie i Sverige, og det varme inderste var det eneste der manglede på den liste.

Der er sat kryds og hakket af. Vi nåede også en hel masse andet – endda photoshoot af forlængst færdige projekter. Solen er væk nu, vi har slæbt hjem, vi er trætte, og lige om lidt vil jeg slange mig i sofaen, inden jeg senere vil kigge billederne igennem og præsentere Laneway og Høstjakken.

Lige om lidt…

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Violykke, jeg er lidt spændt. Jeg har slet ikke set billederne endnu, men det vil jeg gøre nu :)

      Slet