søndag den 23. november 2014

Også en slags udfordring


Mærkelige sokker til Daniel


Jeg synes Anders plejer at være god til det med farver. Derfor var jeg fuld af tillid, da jeg satte ham til at vælge farver til Daniel. Farver, der gerne skal ende som sokker.

Han lavede fire bunker. De to var nemme at gå til, den tredie krævede lidt tankevirksomhed… men den fjerde… Jeg er ved sokker par nummer tre, og har taget hul på den udfordrende bunke.

Støvet lilla. Multifarvet i brunlige nuancer. Og multifarvet i blå nuancer.

Ingen siger det skal være nemt.


Mærkelige sokker til Daniel

Mærkelige sokker til Daniel


Jeg er ved at nå hælen. Endnu har jeg masser af garn i alle tre farver. Jeg har den ensfarvede som grundfarven. Farven der (indtil jeg løber tør) går igen hele vejen. I den øverste rib strikkede jeg udelukkende sammen med de brunlige nuancer. Da benet satte ind, tilføjede jeg de blå farver. To omgang med de blå, to omgange med de brune.

Jeg synes faktisk det tegner udemærket. Specielt med tanke på oplægget.

Men som Anders allerede dengang han valgte sagde: Nogle af dem bliver noget mærkelige!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar