torsdag den 13. november 2014

En slags date


Den blomster endnu...


Vi mødtes i Glostrup. Jeg kom cyklende, Anders kom med toget. Jeg havde skippet den sidste times arbejde, mens Anders havde nået at være omkring hjemmet og en udskiftning af arbejdstøjet.

I Glostrup brugte vi et par timer på et foredrag af den kedeligs slags. Et af den slags, man kunne vente sig meget af, som kunne have været så givtigt, men mest bare var det modsatte.

Vi var sultne, da vi pakkede sammen og fandt min cykel udenfor. Det er nemt at blive sultne efter kedelige foredrag.

Altså endte vi med at finde os selv ved et bord på et pizzaria i Glostrup. Inden maden blev serveret flettede vi fingre tværs over bordet.

Bagefter tog vi hjem. Jeg på min cykel, Anders med toget.

Vi kyssede farvel, inden vi skiltes.


Det kan vel godt kaldes en slags date…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar