tirsdag den 8. april 2014

I et splitsekund


Jeg undres til stadighed over hvor hurtigt tiden går. Den ene fredag efter den anden kan jeg se tilbage på dage, der for et øjeblik siden var mandag.


April 2014


Pladsen foran computeren bliver ikke til mange og lange tanker, snarere små bidder af lykke. Af småopgaver og det gør godt.

Tiden løber, opgaverne er mange og mangfoldige. Selvom kalenderen er fyldt, er der ikke noget, der stresser eller fylder for meget. Der er bare meget. Jeg klager ikke, alt er spændende og med tid til fordybelse, tanker og plads til at slappe af.

Alligevel lykkes det mig mellem alle opgaverne og aftalerne at dobbeltbugge. Og som dagene går bliver jeg mere og mere afhængig min kalender.

Jeg skal bare huske at kigge i den...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar