søndag den 9. oktober 2022

masker på en søndag - Uge 40

 

Ugen kort:

  • Ugen indeholdt et par møder af den slags, jeg som AMR kunne have medvirket i, men som helt rigtigt blev overtaget af andre. 
  • Jeg lavede et forløb i Min Uddannelse, som er det værktøj vi bruger. Det blev meget bedre end forventet, og jeg havde meget mere styr på det, end forventet.
  • Jeg blev med de bedste intentioner kaldt en hippie og modtog det som et kompliment. 
  • Low Arousal kurset bød på sidste kursusdag. Det er stadig superspændende og nu skal det fr alvor stå sin prøve. 
  • Jeg fik en indsigt, jeg ikke havde set komme, og må konstatere at jeg hedder Louise.
  • Oscar og Daniel kom og legede. Jeg blev udstyret med en dinosaur og følte mig hensat til tidligere tiders Barbieleg.
  • Jeg brugte torsdag sammen med 5Y, der lavede vindmøller af pap og papmache. Sjældent har jeg set dem så engagerede. 
  • Vi blev ramt på sygefronten og måtte se os slået med halvtreds procent. Her er gode kolleger en fryd. 
  • Jeg tog til strik hos Amrits Strik og havde en super hyggelig aften. 
  • Jeg blev ringet op at indtil flere jobkonsulenter, der alle ville fastholde og have folk i job. En meget mærkelig oplevelse. 
  • Jeg nåede omkring Tek-X og planlagde med eksperthjælp onsdagens personalemøde, vi har flyttet ud af huset, for at give alle en oplevelse af hvad det der Tek-X kan. Jeg glæder mig.
  • Anders og jeg har nydt weekenden alene hjemme, mens Emilie har været på Fyn.









 

Læse:

Der begynder at ske noget. Et gammelt mord er rykket tættere på en opklaring, Rebekka er sat fra bestillingen og konkurrenten er stadig umulig. 

Jeg tænker hun vender stærkt tilbage. Samtidig blomstrer kærligheden, hvor den aldrig var tænkt, mens andre skulle se at finde ud af det. 

Jeg er stadig underholdt, der er stadig mange spørgsmål og der dukker stadig flere op. 


Strikke:

Helt tilfældigt dukkede en sweater med dinosaurere op på Instagram. Da jeg i torsdags sad hos Amrit, viste det sig at den flotteste version varr strikket af sidemanden. Amrit havde det helt rigtige garn, og der gik ikke lang tid, før jeg havde slået op. 

Jeg tænker julegave til Oscar og glæder mig til der er delt til krop og ærmer og mønsterstrikken kan begynde.

Foreløbig er det en helt almindelig top-down-raglan. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar