tirsdag den 18. oktober 2022

Tirsdagshygge

 

 Jeg hentede ham her efter arbejde. Vi kørte i centeret og købte ind til madpakken. Det er lidt svært, det der med at vi køber ind samme sted. 

 




Skal vi i min Føltex? Spurgte barnet et par gange. Der køber min far og min ind. Det gør jeg også svarede jeg og huskede ham på, at vi med mellemrum ser hinanden, når indkøb bliver henlagt til den lokale Føtex. 

Ja, det kunne han vist egentlig godt huske. 

Vi fik leget, vi fik badet og sengetiden blev nok lidt for sen. Til gengæld kan vi sove længe i morgen, jeg møder sent, og vi har masser af tid til at lege, inden vi pakker sammen og kører mod børnehave og Skolen, hvor efterårsferien for alvor har slået til, og tiden til fordybelse fundet frem. 

Det er så hyggeligt at have ham overnattende.

 

 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar