onsdag den 5. oktober 2022

Dinosaurleg

 

Det er tirsdag, Oscar og Daniel kom forbi. 

Jeg var sent hjemme, efter sidste del af Low Arousal kurset, som har været super spændende. 

 

 

Altså sad alle ved bordet, da jeg nåede hjem, Oscar var stort set klar til leg, kravlede ned på gulvet, så jeg kunne overtage hans stol og sad mellem dinosaurere, lego og køkkenleg, mens jeg spiste. Undervejs erklærede han sig sulten, men ville ikke have mere mad. 

Emilie gav sig, fandt et par kanelsnegle og da jeg havde spist, sad de i sofaen, hyggede og så Lego City på skærmen. 

Senere hentede han mig, ville lege køkken, men besluttede sig ret hurtigt at det var bedre at bygge med Lego. Vi byggede huse. Eller bondegårde. Jeg er ikke helt sikker på at han ved, at en bondegård også er et hus, det var i hvert fald  tydeligt at byggeriet ikke kunne være begge dele. 

 

 

Senere lege vi med de gamle  dinoer Emilie fandt i kælderen. Først sloges de, så viste det sig at de kan kramme. Så krammede vi og bagefter tog dinoerne på tur, de ræsede på skateboard og jeg følte mmig hensat til tidligere tiders Barbieleg.  

Dukken så bare anderledes ud.

han var træt da de tog hjem. 

På næste tirsdag overnatter han igen. Vi glæder os. 

 

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar