onsdag den 25. marts 2015

Kaos i planlægningen


Det lyder kaotisk, men heldigvis har vi styr på planlægningen. Også selvom der blev lavet om på det hele i løbet af meget kort tid…


Sommerhus i efteråret


Der stod skolebestyrelsesmøde i min kalender i går. Da vi i sidste uge planlage aftenarrangementer afsatte vi i dag til en aften for sjetteklasserne. Vi meldte ud og skrev ned, og ungerne kom tilbage og klagede over forkerte dage og træningsprogrammer. Tirsdag ville passe de fleste bedst. Men da stod skolebestyrelsesmøde i min kalender og uddannelse i en andens.

Kompromiet blev torsdag. Torsdag kan en del af sjetteklasserne, og dem som ikke kan, gider vist alligevel ikke. Da det var afgjort, viste det sig at skolebestyrelsesmødet for længe siden er blevet flyttet fra tirsdag til onsdag – noget jeg åbenbart har overset.

Så er det heldigt at onsdagsarrangementet er flyttet til torsdag og lidt kedeligt at vi ikke fandt ud af mødeflytningen tidsnok til at bytte den til tirsdag.

Til gengæld kunne jeg tage hjem da Klubben lukkede i går.

Og det er ikke så ringe endda.

I dag er jeg klar til bestyrelsesmøde og i morgen kan sjetteklasserne bare komme an.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar