søndag den 28. januar 2024

Julemaleri

 

Årets sidste egenproduktion i julegaveafdelingen var ikke strik. 



Jeg var lige ved at glemme det. Hvilket kan undre, for jeg var også lige ved at glemme det sidste år. 

Året huskede Sille mig på, at jeg har lovet at male et billede af børnene når de er fem, ti og femten. Rose fyldte fem forrige  år, og Sille fik et billede, Oscar fyldte fem sidste år og dermed skulle hans forældre også have et.

Godt jeg huskede det. Midt i nyt arbejde, pres og forandring.




Forlægget blev et billede fra et af sommerens besøg i Zoo. Jeg malede det på under en uge, lige præcis tidsnok til at det kunne nå at tørre igennem, inden jeg pakkede ind.

Det blev godt modtaget, og nu er der fire år til Rose står på dagsordenen. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar