onsdag den 29. august 2018

Onsdagsmasker


Den lille familie er kommet hjem, og de oplever i den grad ro. Så meget at der ingen natteroderi har været, alle er glade, og de begynder at tale om genoptræning... eller træning.

Jeg har selvfølgelig lovet at stå til rådighed når de indtager svømmehallen. Hvis de lover at gøre det, når jeg ikke er på arbejde. Og jeg har lovet at komme så tit forbi, at de ender med at få spat af mig.

Det må være en farmors rettigheder. De lader til at være enige. Endnu...















Læse:

Det er anderledes at læse Harry Potter og det forbandede barn. Det er ikke fordi den ikke er spændende, det er den. Det handler udelukkende om skrivestilen. Jeg har lidt svært ved manuskriptformen.

Jeg oplever at når jeg får åbnet den, læser jeg ret meget. Der står ikke meget på hver side, og jeg kommer hurtigt et godt stykke. Det er bare ikke hver dag, jeg får den åbnet.

Det er sådan lidt mærkeligt.


Strikke:

Det er selvfølgelig ikke kun Rose der skal have skyggestrik. Lille Oscar skal selvfølgelig også have et tæppe.

Navnet er klaret, jeg strikkede striberne mellem navn og mønster på dagens personalemøde, og så er det tid til en dinosaur. Jeg glæder mig til at se den vokse frem.

Jeg strikker igen af Pernilla. Jeg er ret vild med det garn.





2 kommentarer:

  1. Stort TILLYKKE med barnebarnet! Hvor er det dog herligt at han både er i nærheden, og de er glade for farmorhjælp.
    Tæppet bliver fantastisk fint!
    Den der Harry Potter bog er meget mærkelig, men sidste halvdel går lidt hurtigere at læse, synes jeg, fordi der er lidt mere action.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christunte :)
      Du har ret, det er en meget mærkelig bog, og den sidste halvdel gik meget hurtigere :)

      Slet