søndag den 13. september 2015

Tid til oprydning


Gudhjem Havn - april 2015


Jeg er et rodehovede. I stedet for orden og udsmidning har jeg en udpræget tendens til bunker og samlinger i hjørnerne.

Jeg vil hellere lukke øjnene for rodet og strikke. Eller noget andet – sjovere end at rydde op.

I dag rydder jeg op – og ud. Forsøger at finde hold i bunker, der dukker op de mærkeligste steder. Formentlig flere steder end jeg endnu har fundet.

Jeg mangler nemlig. Kan ikke finde. Ved jeg har.

Men hvor?

Mente bestemt jeg vidste.


Gudhjem Havn - april 2015


Jeg satser på dage med udrydning. Mon så ikke det gemte dukker op.

Jeg håber.

Og holder pauser til strik ind imellem.


4 kommentarer:

  1. Hahaha, ja det lyder velkendt :-)
    Mon du fandt det du ledte efter ? Eller vandt strikketøjet..

    Dejlig søndag aften til dig, kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Maria jeg leder stadig,. Langsomt men sikkert :)

      Slet
  2. Ja, det kender jeg godt, pludselig er der poser og bunker alle vegne, og det tager tid at rydde op, for jeg finder altid noget, jeg lige skal kikke på. Håber du fandt, det du søgte, god mandag, Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne, det med at gå i stå og kikke kender jeg alt for godt.. derfor kommer det sikkert også til at tage tid :)

      Slet