torsdag den 25. oktober 2012

Endelig


Pludselig stod der en mand på min altan.


Oktober 2012


Han er ved at skille stilladset ad, og sende det del for del ned, via hejseværket der kan flyttes, efterhånden som han arbejder sig frem.

Det er helt mærkeligt, at udsynet igen er frit. Bestemt også rart.

Selvom vi ikke har følt os generet nævneværdigt af stilladset eller arbejdet, har jeg alligevel underet mig en smule.

Det er nemlig snart tre uger siden arbejdet blev færdiggjort. I den tid har stilladset mest af alt bare stået. Noget forsvandt, men resten blev.


Oktober 2012


I løbet af den sidste halvanden uge, har der mere end en gang kommet en håndværker op ad trappen, fjernet et brædt og gået igen.

Jeg forestillede mig, det kunne gøres mere effektivt.

Det er så det, der sker nu.

Tror jeg.

6 kommentarer:

  1. Ja lad os krydse fingre for det. Meget flot blomst.

    SvarSlet
  2. Lin, jeg synes den var så smuk.
    Og de krydsede fingre hjalp. Alt stilladset er væk. Eneste anke, var stolen, manden havde stillet foran altandøren - det gjorde det unægteligt lidt svært at komme derud, da han var væk :)

    SvarSlet
  3. Camilla, jeg vil gætte på en marguritte-type, men jeg ved det ikke. Den stod oppe foran Centret og så skøn ud :)

    SvarSlet
  4. Tillykke med den nye udsigt! Jeg håber, I får lov at nyde udsigten til efteråret, samt den nye sikkerhed for privatliv.

    SvarSlet