onsdag den 15. juni 2011

Endelig


Sent i aftes kunne jeg trække tråden gennem den sidste maske, slippe pindene og erklære sjalet for færdigstrikket. Trods manglende udstræk varmede det fint om halsen, da jeg frysende viklede det om mig, og straks efter faldt i søvn på sofaen.


den fine flæsede kant


Vores sofa er ikke det bedste sted at ligge, så jeg var noget radbrækket, da Anders vækkede mig alt for sent og fik mig ind i sengen, der er noget mere anvendelig til formålet.

Her til morgen kan jeg nyde det færdige arbejde. Umiddelbart kanjeg rigtig godt lide den forfærdelige aflukning med dobbelt tråd og alt for mange vrangmasker. Jeg synes også den flæsede effekt kanten afgiver inden blokning og udstræk er rigtig fin.

Det skal dog ikke ændre meningen om at ligge det hele i stræk og hjemturen i dag er allerede besluttet at skulle omkring babyudstyrsbutikken efter store brikker til et legegulv, der åbenbart også er udemærket legetøj for langt ældre, strikkende damer.


færdigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar