lørdag den 23. oktober 2021

Zoo på en regnvejrsdag

 

Efterårsferien var egentlig planlagt som arbejde, men med et par fremskudte feriedage, var det tid til at få dem brugt, og dermed kunne jeg holde fri torsdag og fredag.

Altså planlagde vi låne Oscar og tage i Zoologisk Have torsdag, trodsede regnen og havde en skøn dag.













Oscar ville se løver. I første omgang havde de gemt sig, men som dagen gik, dråberne blev færre og solen kiggede frem, fandt også løverne frem igen. Oscar var tilfreds.

Det er længe siden jeg var i Zoologisk Have. Siden er der bygget så meget om, at jeg nærmest ikke kunne finde rundt. Vi nåede det hele, var flere gange rundt, både på den ene og den anden side af Roskildevej.

På legepladsen kunne man både hoppe på vilde dyr, rutsje vildt på våde rutsjebaner og køre i en nedsunken jeep. Det er svært både at nå pedalerne og styre, når man en mindre end en meter høj. Til gengæld har han fuldstændig styr på hvilken pedal der er hvilken...

Det var en både træt og glad dreng med meget våde fødder vi afleverede derhjemme, godt syv timer efter afgang. Jeg skiftede til zumbatøjet med det samme vi selv nåede hjem, plantede mig i sofaen og var lidt i tvivl om jeg ville komme ud af døren igen kun tre kvarter senere.

Jeg kom af sted og følte mig ret god.

Jeg tænker Oscar sov godt.

 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar