tirsdag den 21. juni 2022

Er de snart færdige?

 

Det er efterhånden længe siden Emilie og jeg var inde og male hos Royal Copenhagen. Siden har vi ventet i spænding på at kunne hente de færdige tallerkener, der først skulle glaseres og brændes, før de er klar til brug. 

I sidste uge fik jeg besked om at nu står de parat. Emilie fik afhentningssedlerne og har lovet at hente dem, mens vi har været i sommerhus. Jeg glæder mig til at se dem.

 



Min malede tallerken inden glasering og brænding

 

Hvis hun ikke har haft mulighed for at hente dem, må jeg se om kan nå ind omkring i morgen. Jeg har stadig en feriedag, og den kunne godt bruges til en tur til byen. 

Og mens jeg venter spændt, har jeg fundet billederne af de malede tallerkener frem.


.


Emilies malede tallerken inden glasering og brænding

 

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar