søndag den 18. oktober 2020

Masker på en søndag - Uge 42

Ugen kort:

 

  • Ganske kort - efterårsferie!
  • Mandag var fridag med plads til Oscar.
  • Emilie har haft Josefine på ferie hele ugen - det er altså hyggeligt
  • I Klubben har vi haft den store støvekost fremme, og følelsen af at ligge vandret er ikke helt forkert. Sofaer er rengjort og borde er slebet ned og lakeret. Glassene jeg plejer at efterse i ferier må vente lidt endnu.
  • Ferietid på arbejde er altid hyggeligt og der blev også tid til hygge med ungerne.
  • Sille har fødselsdag i dag, og vi havde egentlig en aftale i går. Rose blev syg, vi aflyste, de kørte til test og enden er blevet et punkteret øre, en halsbetændelse og penicillin. Stakkel. 
  • Daniel og Oscar kom på søndagsbesøg og kravlede højt i edderkoppespindet.








Læse:

Jeg læser Damernes Detektivbereau nr 1, og jeg er ikke helt solgt. Visse steder får jeg følelsen af en god historie, men når på side 80 stadig har en følelse af at være i gang med indledning og forhistorie står jeg en lille smule af.

På den anden side, er jeg måske nu nået til historien. Så jeg læser videre og håber på at blive en smule mere fanget.


Strikke:

Jeg har slået op til et par strømper. Efterårsstrømper med efterårsfarver. Det føles som strikker de næsten sig selv.

Mønstret er Cosy Autumn Socks, garnet er juliudgaven af It's for socks sokkeklub.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar