søndag den 13. september 2020

Lørdagsbesøg


Sidste weekend passede ingenting sammen, det gjorde det i denne. Og når Rose bruger en hel weekend på at snakke om Polelle, så skal vi selvfølgelig ses.





Også selvom det bare er et par timer en lørdag formiddag/tidlig eftermiddag, inden afhentning fra det fædrende ophav. Sille og jeg nåede en lille time uden barnet, inden en anden aftale og jeg kunne cykle hjem på en cykel med luft i dækkene.

Det sidste var befriende, for de sidste tre gange jeg har besøgt Sille, har jeg trukket en punkteret cykel de syv kilometer fra Frederiksberg over Valby Bakke og hjem til Rødovre.

Jeg kan godt lide at gå, men helst uden cykel.


Og Rose - hvirvelvinden, der ligner sin mor, er startet i børnehave, snakker i et væk og helst vil bestemme det hele - er næsten umulig at tage billeder af.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar