søndag den 18. september 2011

En dejlig weekend


Søsteren min bor langt væk. Langt væk, når man som os kører i tog, og turen betyder både S-tog og skift til ét af en længere destination, for ikke at tale om busser det sidste stykke, der kun kører en gang hver halve time.

Heldigvis er vi sikret afhentning på nærmeste station, og vi kommer også gerne, når vi bliver invitetet. Emilie planlægger ind imellem selv og tager turen med, når søsteren min kører mod weekend, for at blive afleveret på trappestenen, når onklen kører på arbejde søndag aften.


Søstertaske


Søstertaske


I går var vi inviteret, for søsteren min fylder år, og ville fejres. Corsagesagen, der senere blev en færdig taske, fyldt med lommer og med ophæng til skulderen, blev pænt indpakket og overrakt efter alle kunstens regler. Der blev glæde, og formen beundret… Jeg fik helt lyst til at lave flere af samme facon.

I stedet for at tage hjem samme aften, blev vi og overnattede. Glæden over ønsket var stort, natten blev lang og meget blev vendt. Superhyggeligt og med en længere spadseretur søndag og hjembringning af den natarbejdende svoger, er der helt sikkert lagt op til en gantagelse.

Tak for en dejlig weekend, siger jeg, og føler mig klar til en uge, og en fyldt kalender, der nok skal give plads til al den træthed natten mellem lørdag og søndag slet ikke levnede plads til.


Søstertaske


Søstertaske

9 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå hun blev glad for det er da også en superflot taske du har lavet.

    SvarSlet
  2. Den er da også blevet super flot. En god detalje med hanken og knapperne. Du må bestemt lave flere... ;)

    SvarSlet
  3. Det skal jeg Henriette.. men hvad med alle de billigere ting? :)

    SvarSlet
  4. Wauw, en smuk taske du har lavet. Forstår godt hun blev glad for den.

    SvarSlet
  5. Den er superflot. Jeg synes faktisk det er en af de flotteste tasker du har lavet..... :D

    SvarSlet
  6. Fantastisk taske!!! Tager du mod bestillinger?

    SvarSlet
  7. Fruen, tusind tak :)

    Jens, jeg er tilbøjelig til at give dig ret :)

    Susling, nej. Jeg duer ikke til bestillinger. Jeg vil selv bestemme hvad jeg laver. Hvis andre kommer med direktiver mister jeg interessen :)
    Men du er velkommen til at kigge i min butik, der dukker jo nok mere op hen ad vejen :)

    SvarSlet