onsdag den 25. november 2009

Slagteriskolen


hyttetur november 2009

Uge 50 er afsat til brobygning for 9. klasserne. Daniel sigter stadig mod en kokkeuddannelse og i dag fik han melding om hvor han havner i brobygningsugen.

Slagteriskolen i Roskilde byder på en uge med lidt af hvert.

Han skal tidligt op, og nå et tog lidt over 7… der ligger han ellers ofte stadig og sover. Det kan vist godt blive hårdt, men med opskæring i kølerum og frokost for forældrene på programmet, kan det vist også blive en ret spændende uge.

7 kommentarer:

  1. Og det er så lige præcis der Josefine går i skole indtil marts. Det er et super sted skulle jeg lige hilse og sige :)))

    Han kan glæde sig

    SvarSlet
  2. Vil han være kok?! Det kræver noooooossser. Ved det, fordi jeg nærmest er vokset op i restaurationskøkkner. Held og lykkke :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder som om han får en rigtig spændende uge og jeg er imponeret over, at han allerede ved, hvad han gerne vil.
    Skønt for jer, han må vel prøve sine kundskaber og ideer på jer?

    KH Mette

    SvarSlet
  4. Spændende, håber du har mulighed for at møde op til forældrefrokost. ;)

    SvarSlet
  5. Det siger jeg videre Henriette, så kan han glæde sig endnu mere :)

    Helt ærligt Susling... det ved jeg godt, Anders har en fortid som kok, så han ved det også... og jeg er ikke sikker på det er der, Ungersvenden skal ende, men han skal helt sikkert have lov at prøve det af... :)

    Mette b, det ville jo være dejligt, men jeg synes ikke det er det, vi mærker mest til :P

    Jette, det satser jeg på at kunne :)

    SvarSlet
  6. Hov Pernille, der var jeg vist lige lovlig kæk. Det var bestemt ikke meningen. Blev bare lige sent lysår tilbage til hektiske restaurationskøkkener. Ved jo godt, at Anders har været kok og jeg ønsker selvfølgelig din dreng alt det bedste.

    SvarSlet
  7. Susling vær du bare kæk, det er helt i orden :)

    SvarSlet