mandag den 23. november 2009

Pine og Plage


hyttetur november 2009

Jeg synes selv jeg har drukket masser af væske, med måske alligevel ikke nok. Efter maden, som Emilie hjalp med at lave, selvom hun ikke var tilfreds med menuen, mandag er nemlig hendes “dag” og det havde jeg lykkeligt glemt, da jeg købte ind til aftensmad.

Nå, men efter maden blev det til et enkelt spil, før jeg måtte kapitulere, sluge et par bitre piller og kravle i seng med en hovedpine, der lå lige der bag panden og lurede.

Emilie kravlede med, puttede sig og læste højt. Normalt læser jeg med og hjælper når det er for svært. I dag lyttede jeg bare, sagde til hvis ingenting gav mening og faldt måske også lidt hen og glemte at høre efter. Det gjorde ikke noget, hun læste videre og i virkeligheden er det ikke altid vigtigt alle ord er rigtige, bare hun læser..

Nu sover hun og tågerne er ved at lette, hvis jeg nu sætter vand over og finder theen frem, er jeg måske klar når nyhederne ruller over skærmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar