lørdag den 7. november 2009

Hektisitet


Dagen starter tidligt i dag og sluttede sent i aftes.

Endnu en fest med en masse unger fra kommunen løb af stabelen i aftes. Masser af børn, der havde fundet det fine tøj frem og hyggede sig i det nye laserlys, vores kollegaklub har fået sat op.

Også en aften med skiftende dufte, da nogen pludselig fandt det morsomt at kaste en stinkbombe midt på dansegulvet. Udluftning skal der til…

Vi har en mand eller to i døren og udenfor står altid nogen, der tror de kan snyde sig ind, selvom de ikke læmgere går i hverken 6. eller 7. klasse. Så også udenfor var der fest – og medbragt stinkbomber, der pasende kunne kastes over hegnet, med endnu mere udluftning til følge.

Ungerne tog det pænt, lod det ikke påvirke deres festtrang og dansede videre, hyggede i krogene og spiste alt for meget slik.

En dejlig aften.

Hjemme gik jeg i brædderne og nu er jeg oppe, er vasket og ren, for lige om lidt er jeg på vej ud ad døren igen.

Min mor holder fødselsdag i dag. Hun fyldte 65 i sommers, men først nu er der plads til festlighederne.

Vi skal mødes tidligt, og jeg endnu tidligere, for jeg har lovet at hjælpe med pynt og borddækning. Samtidig er der lige den der gave, jeg ved hvad skal være, men som jeg i ugens løb aldrig fik fat i… heldigvis ved jeg hvor den fås.

Nå! Jeg skal videre – hav en dejlig lørdag :)

6 kommentarer:

  1. Og en rigtig dejlig lørdag til dig og dine :)
    Og tillykke med din mor :)

    SvarSlet
  2. Det bliver da en dejlig lørdag. Tillykke med din mor.

    SvarSlet
  3. Ja, du keder dig ikke :-)
    Ha en dejlig fest !

    SvarSlet
  4. God fest, du er da lidt af et partydyr ;-)

    SvarSlet
  5. Det var en hyggelig dag og aften - mere hygge og fællesskab end fest, og det passer mig fint :)

    SvarSlet