onsdag den 27. marts 2024

Hoppe

 

Oscar er vild med at hoppe. Han er her sjældent, uden at tage en tur i enten vores eller Emilies seng. Endnu må han gerne, men der kommer nok en dag...



Derfor har jeg for længe siden besluttet at en eller anden dag, skal vi i X-Jump. Trampolinparken i Ballerup. 

Det blev i dag. Emilie og jeg hentede ham hjemme i morges, til en dag fuld af hopperi. Jeg vidste godt at han ikke anede hvad jeg snakkede om, når jeg har sagt at vi skal ud og hoppe. 

Det ved han nu. Det var sjovt, han var vild med det og han holdt ud i to timer.



Vi andre nøjedes med en enkelt time. Jeg hoppede, mest samme med Oscar, men jeg må erkende at det kunne mine knæ ikke rigtig lide. De holdt heldigvis op med at brokke sig, når jeg stoppede med at hoppe. 

Hjemmefra forestillede jeg mig at bassinerne med skum, man kan blive helt væk i, ikke var noget vi skulle gøre det særligt i. Det varede lige indtil Oscar opdagede skumbassinerne, og synes det var fantastisk. Han er let nok til at han ikke falder langt ned, han landede nærmest ovenpå, og kunne selv kravle i land.





Anderledes var det, da Emilie besluttede at hun også skulle prøve og hoppede i sammen med barnet. Det var ikke nemt at komme op. Men sjovt. 

Til sidst var han klar til at lægge sig ned i skumbassinet og sove. Vi nåede at hoppe lidt mere - og så tog vi hjem. 



Barnet med julelys i øjnene. Jeg tænker ikke det er sidste gang, vi skal der forbi. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar