fredag den 20. oktober 2023

Fint besøg

 

Emilie gik med mig, da jeg i mandags tog billeder til sidste indlæg. Mens jeg hoppede rundt på trappen og forsøgte at finde gode vinkler, kom en lille kat forbi. 

Den var så fin, lille og meget kontaktsøgende. 

 


 

Emilie bryder sig ikke om katte, så selvfølgelig gik den direkte mod hende, gned sig op ad hendes ben og lagde sig til rette lige op ad hende. 

Jeg tog bare billeder, og fik også lov at ae den lidt. 

 


 

Jeg ved ikke hvor den hører til. I vores bebyggelse må man ikke holde hverken hund eller kat. Jeg ved nogen gør det, men hvem, det har jeg ikke styr på. Jeg har heller ingen planer om at få det.

Den havde ingen mærker, halsbånd eller andet, der betyder tilhørsforhold, men pelsen var fin, så mon ikke den bor et sted. 

Da vi rejste os, forsvandt den igen.  







Ingen kommentarer:

Send en kommentar