torsdag den 28. maj 2020

En tynd mohair


Da jeg i lørdags vinkede til Rose og Sille og kørte fra Frederiksberg Have, kørte jeg ikke direkte hjem.  Jeg lagde vejen om Godthåbsvej og Knitting for Olives lille fine butik.

Jeg har aldrig været der før, men jeg kan bestemt godt finde på at komme igen.

Med havde jeg det håndspundne garn, sammen med en plan om at finde den helt rigtig farve mohair at kombinere det med.

Jeg har været omkring flere muligheder, står set dækkende alt fra lyst til mørkt, men jeg var faktisk ikke i tvivl, da jeg først stod i butikken med alle valgmulighederne foran mig.

Det blev mørkt. Det blev bordeaux. En farve der går igen i alle de tre farvekombinationer.

Jeg har en god fornemmelse.

Også selvom jeg længe troede det skulle være lyst.














2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det bliver det også Christunte. Jeg skal bare have taget nogle billeder, så skal jeg nok dele det foreløbige resultat :)

      Slet