søndag den 8. april 2012

Søskendesammenkomst


Når smukke, dejlige Lærke fylder atten, møder vi selvfølgelig op. Lærke, min dejligste kusine. Lærke, der tør stå ved sine meninger og stiller spørgsmål, andre holder sig tilbage fra. Lærke som tør meget mere end hun selv tror, og som jeg holder utrolig meget af.

Det var en dejlig fest, med dejlige mennesker og spændende mad. Nu har jeg smagt kanin. Det tør jeg godt en anden gang. Også selvom de fleste var noget skuffede over resultatet. Det er slet ikke dårligt at vide, det kan smage endnu bedre.

Lærkes far er min mors lillebror, og som sådan endte selskabet med at alle tre søskende var til stede. Det er ikke tit det sker. Endnu sjældnere at jeg ser dem sammen.

Da de nu sad der ved siden af hinanden. Alle med tydelige træk fra deres ophav, hoppede kamaraet nærmest af sig selv op i hånden på mig. Jeg holder meget af at tage billeder, men sjovt nok har jeg lagt mærke til, at jeg sjældent tager billeder, når jeg er sammen med andre.


Christian, Ingrid og Michael


Derfor er billederne af min mor og hendes brødre også de eneste, jeg fik med hjem fra dejlige dage i Århus og omegn.

1 kommentar:

  1. Kære Pernille.
    Jeg elsker dig.
    Vi elsker Jer.
    Tak.

    Nina

    SvarSlet