mandag den 27. november 2023

Adventshygge

 

Lørdag blev dagen for årets julehygge hos min mor. 

Ganske som vi plejer, spise vi lækker mad, spillede pakkeleg og hyggede, til vi blev trætte. 




Oscar ville gerne pakke gaver ud, men fandt sig i at der er regler, og man må kun pakke en op ad gangen. Han forelskede sig i en pakke, far mente ville skuffe ham og hen ad vejen opgave han den. 

Da Victoria endte med at pakke den op, udbrød barnet: Ja den ville skuffe mig!. Daniel havde pakket et bundt porre ind. Porrene endte hos min mor, der bestemt mente at kunne bruge dem. 

Hende der Victoria viste sig at være ret god at lege og hygge med, jeg lærte Oscar at spille Kalaha, og kan ikke forstå, jeg ikke har et spil. Og inden vi tog hjem, viste Oscar os alle, hvor god han er til at slå kolbøtter. 



Vi snakkede elcykler, nyt job - også min søster er startet nyt - og lamper. Min mor havde en lampe, hun ikke har plads til, jeg har en lampe, der er gået i stykker. Nu har jeg en ny, og meget bedre lys, når jeg strikker.

Og sådan gik endnu en weekend. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar