torsdag den 10. juli 2014

Nyt


Betyder ind imellem et stort arbejde...


Altanen - juli 2014


Vi har købt nyt køleskab. Det har trængt. Længe. Det nye kom i dag. Det gamle var ikke bare gammelt. Det var klamt. Og gammelt.

Vi har ikke nogen emhætte... Vi har et køkken, der er så slidt at det ikke kan gøres rent i bund. Jeg gider ikke engang prøve mere. Planen er at det skal udskiftes, når Emilie næste år er væk. Så kan hendes værelse bruges til afsætning, mens køkkenet brydes ned og bygges op. Jeg har snakket med damen nede i boligforeningen, det betyder selvfølgelig en huslejestigning, men ikke ret meget. Ikke i forhold til tanken om nyt køkken.

Nu har vi nyt køleskab. Det betød så at alting skulle vaskes ned. I hvert fald bag og under det gamle... Men når først man er i gang... Så nu skinner mit køkken. Så godt som det nu kan, nedslidtheden taget i betragtning.

Jeg skinner også. Trænger faktisk til et bad. Her er varmt oppe under taget... Men når nu jeg er i gang, kan jeg lige så godt fortsætte lidt endnu...

Det bliver så fint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar