fredag den 27. januar 2012

Ugen der forsvandt


Tiden flyver, så jeg næsten ikke kan følge med. For et øjeblik siden var det mandag, nu er fredag ankommet.


Januar 2012


Fredag skal være velkommen, jeg gider godt en weekend uden forhåndsplanlægning. Jeg gad godt, hvis der kom lidt sne udenfor, og jeg kunne sidde i sofahjørnet med tæppe, strikketøj og varm the.

Gerne hele weekenden.

Men inden klokken slår i slag, og jeg kan påberåbe mig weekend og langsommelighed, er der endnu en dag forude. Med den fart resten af ugen har haft, kan spørgsmålet være, om jeg overhovedet når at opdagen, at dagen går.

Jeg håber og regner med at stoppe lidt op ind imellem. Satser på skønne timer i selskab med dejlige mennesker af mange størrelser.

God fredag til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Lidt sent at ønske en god fredag,
    men ønsket om en god fredag aften får du herfra
    og tak... det har været en dejlig fredag her i Tullehuset

    SvarSlet
  2. Tusind tak, det har også været en dejlig fredag her :)

    SvarSlet