mandag den 28. marts 2011

Macrosjov #7


lampeknap


Macrolegens regler er lavet om. Ugens billede skal har fået et tema. Knap.

Anders er stadig i gang med lampelegen, men mangler stadig de sidste dele.

Han nærmest faldt om af grin, da han alligevel ikke havde kunne vente og præsenterede mig for den første lampe, der giver lys. En anordning, med sjove ledningskonstallationer. Endnu ikke pakket ind efter reglerne.

En læselampe til mig. Ved sengen. Til lys der ikke blænder.

Jeg er ret vild med knappen.

Og lampen.

6 kommentarer:

  1. Fin knap! Enhver seng bør ha' en god læselampe - med en knap der kan rammes halvt sovende ;o)

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn knapkontaktanordning!

    SvarSlet
  3. Ditte, jeg ved den kommer fra en anden gammel lampe, der skulle kasseres, og den stikker nok ud, til at den er nem at ramme :)

    Mette, jeg synes bare den er skøn :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det en fin gammel knap-afbryder.. ;-)

    SvarSlet
  5. Er vild med den gammeldags knap..;-D

    SvarSlet
  6. Inge og Rejen, jeg synes den er rigtig fin :)

    SvarSlet