fredag den 11. marts 2011

Lyttesjov


lyttesjov

lyttesjov

Jeg havde åbentbart brug for det. Mere end jeg troede.

Da først fridagene var aftalt havde jeg overskud til vasketøj. Resten af dagen sad jeg mest af alt og gloede tomt ud i luften, eller forsøgte at sove. Aftenen gik i selskab med Alice og Johnny Depp i filmatiseringen Emilie havde med hjem den anden dag.

Det var tiltrængt, og da aftenen slog om mod sengetider kunne jeg mærke energien vende tilbage. Resultatet blev sjov til lytteagegaterne. Både mine ørepropper og Emilies fik en tur.

Jeg så dem hos Julia og Through the loops for længe siden. Jeg ved jeg har set dem andre steder, men jeg har glemt hvor. Min version blev knap så tæt, som de andres. Mit garn var for tykt, men de er hyggelige og Emilie drog glad afsted i morges.

Jeg er stadig ikke på toppen, men jeg mærke energien og jeg har lovet at følge ungerne til toget, når den tid kommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar