lørdag den 19. marts 2011

Et stk fodtøj


broderet sko


Sent i aftes, efter Emilie var faldet i søvn og jeg følte det nødvendigt at overvåge afgørelsen i X-faktor, for at kunne videregive her til morgen, satte jeg de sidste sting i skoen.

Jeg er ikke helt sikker på om stikkestingene burde have været der, om ikke jeg bedre kunne lide den før de kom på. Nu er de der, og der er stadig to sko til en anden gang. Og dermed endnu to gange til overvejelse af stikkesting.

Den har været hyggelig at lave. Fornøjelsen helt på min side. Og da min søde kollega viste sig at ligge inde med BBC’s fortolkning af Stolthed og Fordomme, var den helt rigtige underlægning til små sting hjemme.

Jeg fortsætter helt sikkert en anden gang, men lige nu er der andre projekter der trækkker, eller måske snarere ønsket om andet end nåle og tråd mellem fingerene, der lokker til nytænkning eller andre genre af håndarbejdet.


små krydser tæt på

3 kommentarer:

  1. Jeg ville gerne eje et sådan par sko- altså i virkeligheden- altså fysik at putte mine fødder ned i og trippe sommeren i møde :-)

    SvarSlet
  2. Sommerminder springer frem, selvom jeg aldrig har trippet af sted på så høje hæle :-)

    Og så skal jeg have fundet ud af hvad stikkesting er. Det ved datteren nok, er i gang med tekstilformidleruddannelsen og lige nu broderer de ala Bayeax broderi :-)
    God solskinsdag til dig og dine

    SvarSlet
  3. Losarinas mor, jeg synes den ser så ustabil ud - men helt sikkert, det ville være fint at trippe afsted med sådan et par :)

    Lene stikkestingene er alle stregerne - alt det, der ikke er krydser :)

    SvarSlet