tirsdag den 1. marts 2011

Sjov i hverdagen


blomstrende orcide


Vores øverste chef er for tiden på kursus. Når chefer forsvinder er der brug for nye, så næstkommanderende har den delvise fornøjelse at træde i hans sted.

I dag fik jeg mulighed for at tage fusen på vores fungerende chef.

Inden, tænkte jeg det ville være en god ide at vejre om andre end jeg synes om ideen, og når min egen nærmeste leder nærmest flækker på tværs og udbryder “må jeg ikke komme med?”, var der ingen grund til at lade være.

Det viste sig at være sværere at komme til end beregnet, for fungerende chefer deltager også i ledelsesmøder, der til tider kan trække ud.

I sidste ende lykkedes det, og når min egen nærmeste leder så helt tilfældigt stod lige ved siden af og næsten ikke kunne holde masken, da jeg stille og roligt kunne forelægge fuseriet, blev det kun endnu bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar